När det inte går som man vill

Jag kan väl säga att jag inte hade tänkt vara så här dålig på att bligga men jag har inte haft tid eller ork, all min energi har andra tagit ifrån mig och det lilla jag ev fått behålla har gått till att försöka hämta mer energi, ork och lust och framför allt till att hålla mig borta från den där väggen som man tydligen kan gå in i.

Det har varit ett tufft år men olyckliga händelser och mycket stress och press!

Nu känns det ändå som om det kanske lättar, men endel dagar är fortfarande hemska att få något gjort på vilket stressar mig egentligen ännu mer ;(

Sovrummet som jag tidigare bloggat om har verkligen tagit form ( även om det inte är helt klart) och vi sover nu i det !







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blizy

När livet inte blev som väntat

RSS 2.0