Förlåt

Nu var det längesen jag skrev något, men det senaste har varit upp över öronen med måsten och jag återigen tvingas balansera på linan till utbrändhet! Jag blir så arg på mig själv att jag tillåter mig hamna i dessa situationer, men jag märker helt enkelt inte av signalerna innan det är på gränsen ;( 

Jag har idag handledar tid och enligt våran plan om 5000 nya ord så ligger jag 2000 minus ;( detta är enormt stressande för mig och händer sällan, men under omständigheterna med min lingång till utbrändhet fick jag helt enkelt acceptera min frustration och inse att om jag ska ens komma upp imorn ( läs idag) så får jag inse att jag endast är en person! Jag har länge klarat av att plugga ca 150% jobba ca 25-30% och samtidigt ha ett "perfekt" hem och vara en toppen mamma och fru!!  O ta hand om min pappa som är sjuk! Ja tillochmed när jag läser detta inser jag ju att det inte är fungerande, men förvånas ändå att det gått så länge men å andra sidan vet jag ju inte om jag " klarar" mig, linan kan gå av eller jag kan tappa fokus! 

Massa prat om kanske för er ointressanta saker, men detta är anledningen till min frånvaro!

Bjuder på lite blandade bilder

Bus på leklandet


Läsning och pyssel 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blizy

När livet inte blev som väntat

RSS 2.0