När livet vänds uppochner!!

Ja precis som rubriken lyder så har våra och framförallt mitt liv vänts uppochner... då det kommer bli en berättelse av något privat, har jag ändå valt att dela med mig för att dels sprida kunskap och förhoppningsvis stöd till andra.
berättelsen är lång och jag har valt att dela upp den lite. Här kommer första delen:

Jag hade i juni läst klart mitt program på högskolan och hade redan fått ett heltidsarbete 1km hemifrån, perfekt!
Vi valde att nu påbörja en omfattande renovering av huset eftersom vi ville senare under året skaffa ett barn till och ville då ha allt med huset klart. 

Denna sommaren hade jag valt att inte ta någon semester utan vi skulle åka till new york i oktober och hälsa på en god vän istället och skulle istället ha min semester då.
sommaren var underbar och jag kunde få ut mycket av mina lediga kvällar och dagar Tack vare den varma sommaren.

I månadsskiftet juli/augusti började jag ana att jag var gravid, vilket bekräftades nån vecka senare :) vi var glada och skulle den 12 april bli en till i familjen!

De första veckorna mådde jag jätte illa och kämpade mig igenom mina arbetsdagar för att inte avslöja för mina kollegor. Jag blev gravid betydligt fortare än vad vi trott och jag hade fortfarande min provanställning.

på jobbet hade vi en ganska tung ungdomsgrupp och man fick vara på sin vakt. Men tisdagen den 2 september bröt det ut på jobbet och det var intensivt. Jag slutade kl 16 och tänkte inte mer på det men på kvällen började det som lett mig där jag är idag.  Fortsättning följer...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blizy

När livet inte blev som väntat

RSS 2.0