återhämtning

Ja när jag vaknade på lördagen blev det ett faktum att det inte skulle bli en upprepning av fredagen, huvudvärken var det enda som tog min uppmärksamhet och jag kände hur pulsen dunkade i huvudet.

Nätterna är fortfarande jobbiga med konstiga drömmar, mycket värk och mycket korta sovperioder :(

men nu vaknade jag och kunde knappt öppna ögonen, svullnaden hade gått ner i ansiktet. Jag har vid det här laget inte träffat min dotter på nästan en vecka och inser att det lär dröja ett tag till då det inte var tänkbart att hon skulle se mig som jag såg ut, jag visste att det skulle gå över men blev ändå ledsen när jag såg mig i spegeln.

ja så såg jag ut, det är inte helt bekvämt att lägga ut bilder men jag har insett att vi är ganska många som är drabbade. jag upplevde det skönt att läsa om andra som gen8mgått/genomgår liknande som jag.

under de närmaste dagarna såg jag ut som på bilderna och det var mycket sängliggande dessa dagar, som tur är har jag min moster som kommer till mig och distraherar några timmar!

när måndagen kommer så är der dags för mig att 
flyttas till mitt hemsjukhus. Det är en skrämande känsla då jag känner mig väldigt trygg på sahlgrenska. Men på måndagen blir det ingen flytt då mitt sjukhus har fullt och kan inte ta emot mig, nytt försök imorgon.........fortsättning följer 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blizy

När livet inte blev som väntat

RSS 2.0