Ville inte vakna imorse


Och anledningen till att jag verkligen INTE ville gå upp var verkligheten av bilden ovan!

Igår hade vi en underbar familjedag, vi började fm med att hälsa på vänner som nyligen fått sitt andra barn, där blev vi bortskämda med en jättegod lunch och gott kaffe ;) efter ett par trevliga timmar där åkte vi vidare till Skövdes äventyrsbad!
Och efter ett par roliga timmar där bar det av hemmåt igen! Men vi var inte hemma förns kl 18 och vi åt middag så sent som kl 19.30 ( vi brukar äta kl 18) detta tyckte vi var ok eftersom jag inte behövde gå upp tidigt idag utan prinsessan kunde sova ut. MEN när allt var klart var det ingen av oss som orkade plocka ur den rena disken för att sedan ta ordning på den skitiga ;( vi tyckte då att det kunde stå tills imorgon ( läs idag) dessvärre tyckte jag när jag vaknade att iden var mindre bra!

Nu är dock disken och köket rent igen, bilen tvättad och hundens långpromenad avklarad, nu är det dags för mig att plugga lite ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blizy

När livet inte blev som väntat

RSS 2.0