Uppdatering

Så helgen i Värmland var trevlig men jag på något sätt längtar alltid därifrån! Det känns dock tråkigt att ha mamma så långt borta ;(

Vi spenderade lördagen hemma där vi umgicks och lagade mat, på kvällen tittade vi på melodifestivalen!
Söndagen spenderade vi på loppis, sedan lagade vi lunch och sen åkte vi hemmåt igen!

Idag lagade vi en ny kycklingrätt med citrongräs, röd peppar och vitlök, smakade jättegott!

Efter maten prov bakade jag tekakor ( har precis börjat baka matbröd) dom blev jätte goda och jag längtar tills frukosten redan ;)


Nu ska jag passa på att plugga lite innan det är dags att sova!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blizy

När livet inte blev som väntat

RSS 2.0