Trasslig morgon

God morgon!!
Dagen började jättebra men tog snabbt en annan väg när den lilla damen insåg att jag hade haft fläta över natten och därmed skulle få lockigt hår och att hon då ville ha lockigt hår till förskolan!
Jag berättade att det inte gick för flätan på henne måste sitta i ett tag för att det ska bli lockigt, detta var helt FEL svar!!

Morgonen därifrån blev mindre rolig ;( nu äntligen är frukost intagen och kläderna på, känns nu rätt skönt att lämna henne på förskolan en stund och hoppas att det är en glad tjej jag hämtar ;)

Imorgon ska jag och min man iväg och skämma bort oss reällt, berättar mer senare ;-)


Kommentarer
Erika

Hoppas du får en fin helg!

Svar: Åh, tack detsamma!!
Blizy

2014-02-21 @ 12:13:41
URL: http://erikacao.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blizy

När livet inte blev som väntat

RSS 2.0