Ny människa

Idag känner jag mig som en ny människa ;)
I helgen var jag och min man barnfri och hade fått som present att bo på Gothias upper house och besöka deras spa avdelning.
När vi kom upp till upper house fick vi ett jätte bra bemötande samt ett glas mousserande ( alkoholfritt) och torkade rotfruktschips. Efter att vi ätit och drukit upp fick vi vårat rum, oj oj vilken utsikt!!!



Efter det tog vi det lugnt genom att titta på tv/läsa en bok. Strax innan vi skulle till spat så passade vi på att testa room service, vi beställde varm surdegstoast med kalvbacon, 27mån lagrad ost och senaps vinäger dressing, denna var jättegod!!

Efter denna godsak var uppäten var det dags för våran inbokade tid på spa avdelningen, denna var helt underbar trots att vi valt att inte ta behandlingar!
Vi njöt av deras olika pooler, bastuar samt avslappningsrum ;)
Det var otroligt genom tänkt och man kunde köpa till ett kitt så man kunde göra egna behandlingar, detta ingick i vårat boende så vi provade detta, bi skrubbade varandra i hamamen och sedan lade vi ansiktsmask och gick in i ångbastun, underbart!!
Efter spat var klart ( ca 2,5tim) oljade vi in kroppen med hudoljan och avslutade med body mist!!!





Dessa bilder ( spat) är lånade då jag inte hade kamera med mig dit!

Efter vi var klara gick vi upp på rummet öppnade flaskan champagne som vi fått och tittade på en film ;) vi somnade gott med utsikten över Liseberg!
Frukosten dagen efter intogs på våning 25 och var helt UNDERBAR!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blizy

När livet inte blev som väntat

RSS 2.0