Mardrömmen över

Idag var det dags för arbets intervjun, kl 10 var det dags och jag var så enormt nervös men efter lite darrig/skakig början så tog jag mig samman och fixade det!!! *så glad över detta*
Efter 1timma och 20 min åkte jag därifrån ;) måste varit ett gott tecken! * hoppas*

Nu ska dom träffa 2 st till denna vecka och sedan fatta ett beslut nästa måndag ( antar att detta kommer kännas som en låång vecka) och återkomma till mig då! Jag hoppas självklart att jag får jobbet men framförallt pga att jag inte vill gå på fler intervjuer ;-)

Ne nu sitter jag och läser lite artiklar för min c uppsats, jag har handledartid imorgon och jag vill få ut mesta möjliga utav den !

Önskar er en trevlig kväll!

Som ni ser så tycker inte min hund att detta med att matte läser är något bra ( han får ingen uppmärksamhet) så han arbetar så här ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blizy

När livet inte blev som väntat

RSS 2.0