Allt återställt

Nu är ordningen återställd här hemma och prinsessan sover i sin säng ;)


Underbara barn!!

IMORGON ska jag på arbets intervju och jag är SJUKT nervös!!!

Har inte varit på intervju på ca 9 år ;( vilket får mig att undra, vad kommer dom fråga? Vad har man på sig? Och ska man ha något med sig??
Ja herre jösses som jag härjat i kväll.

Jobbet i sig verkar toppen vardagar dagtid vilket är ovanligt inom mitt yrke, dessutom är jag ju inte helt klar med skolan ännu ( opponerar i maj) så detta jobb känns lite för bra för att vara sant ( sa jag att jag inte heller behöver pendla) och då brukar det vara för bra för att vara sant!

ÅHH vad nervös jag är..... Hoppas jag inte gör något tokigt i all nervositet imorn bara ;)

Ne nu ska jag försöka sova!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blizy

När livet inte blev som väntat

RSS 2.0