Idag är en dålig dag

Idag vaknade jag med värk i nacke och huvud ( en gammal nackskada som gör sig påmind ibland) och till på köpet måste jag ha legat och bitit ihop käkarna inatt för har även ont i dom ;(
Ja så idag är jag vek och tycker synd om mig själv ;) tyvärr har jag inte tid med det då jag har massor  att göra och nästa vecka bör experimentet komma igång annars hinner vi inte!
Så jag har petat i mig lite värk tabletter och hoppas att det mesta går över ;)



När det kommer till vårat sovrum som ska byggas om från ett befintligt allrum så har det stått helt stilla pga tidsbrist!
Men för hoppningsvis blir det något gjort i helgen ;)

I söndags morse gick vi upp tidigt för att prinsessan skulle börja på simskola.
Det gick jättebra trots att hon tvekade lite innan men hon fick mersmak och vill fortsätta ;-)

Bjuder på lite bilder som prinsessan tagit själv med min mobil ;)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blizy

När livet inte blev som väntat

RSS 2.0