drömmer mig bort

nu äntligen är jag och min man överens om att vi ska åka utomlands ( äntligen) när vet vi inte ännu men lutar åt juni nästa år, tyvärr är det ju evigheter dit men så får det nog bli, har svårt att vara borta från skolan och jobbet, min man ska ju åka och jaga nu i oktober så han är ju redan borta en vecka.
men det viktigaste är att vi är överens!! =)
nu sitter jag vid datorn så jag tänkte bjuda på lite bilder (blandad kompott)
kort från i sommras på astrid lingrens värd, vi sitter och tittar på emil i katthult.
prinsesan har hittat lottas "lösa" plankor in till tant Berg.
besöker riktiga katthult!
på ölands djurpark, inne hos lemurerna =)
åka karusell är roligt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blizy

När livet inte blev som väntat

RSS 2.0