Valet

Ja prinsessan fick gå till förskolan i ett par timmar igår, men än så länge är allt ok ;)
Igår var jag på cranial terapi för min nacke och höft, det känns lite bättre men ska gå ett par gånger till!
Jag var och handlade igår kväll själv utan barn, vad mycket lättare det var ;) när jag kom hem möttes jag av snö på uppfarten ;( lite tidigt enligt mig!
Än har jag inte tittat ut om snön ligger kvar, vi myser nämligen i sängen framför tv'n men nu är det dags för frukost tror jag, idag ska vi till en kompis jag inte träffar på flera år ( ja förutom i farten då) ska bli jätte trevlig sen ikväll kommer en annan kompis och hennes sambo hit, tyvärr träffar vi endast dom 1-2 gånger om året så jag ser verkligen fram emot ikväll och i eftermiddag!
Nej nu ska vi ta oss upp, trevlig helg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blizy

När livet inte blev som väntat

RSS 2.0