Förnyelse

Idag har jag börjat med att försöka förnya rummen lite här hemma, jag är väldigt dålig på att byta gardiner eller annat i rum, jag hittar det jag vill ha och köper det sen brukar det vara så i ett par år innan jag tröttnar !!
Men nu när jag var i Ullared köpte jag en hissgardin till prinsessans rum och nu har den kommit upp och jag fullkomligt älskar den ;)
Det andra rummet som fick en liten förnyning är kontoret ( bild på det kommer senare)
Imorn kanske jag kan ta tag i ett nytt rum ;)



Kommentarer
AnnaMalin

Väldigt fin!

Sv: Tack Jessica! Ja du har så rätt, det är verkligen bland det bästa och tuffaste man får vara med om i livet, som jag upplevt det hittills :-) Ja hjälp med 3-4 ggr i timmen, men jag känner igen det ;-) Tack för dina ord om min blogg och Liv!! Må gott och hoppas du får en fin helg! Kram

2012-10-19 @ 11:22:35
URL: http://annamalinform.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blizy

När livet inte blev som väntat

RSS 2.0