Uppvärmning

På måndag börjar jag skolan igen efter 8 v ledighet ( har verkligen varit lyckligt lottad med att kunna vara ledig så länge) men imorgon har jag en tenta som jag valde i våras att skjuta upp och ja nu är tiden kommen.....
Jag känner mig väl lagom förbered men det kunde varit bättre ;-(
Nu i höst ska jag läsa ytligare 15hp och landar då på 45hp ganska mycke men det ska nog gå vägen'
Idag efter middagen så bestämde jag och prinsessan att vi skulle måla vattenfärg vilket vi gjorde och det var mycket roligt, jag älskar att lyssna på henne när hon berättar vad hon målar, inte alltid man kan urskilja ;-)
Ne nu får det bli natten, jag är den ende som är vaken! Natti natt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blizy

När livet inte blev som väntat

RSS 2.0